Herkese merhaba ben daha önce postlar açmıştım otizm mi diye ? Doktora gittik tabi önce nöroloji sonra çocuk gelişim sonuç takip edecegiz 3 aydan 3 aya dediler bazı öneriler de verdiler evde uygulama lar . bebeğim de şüphelendiği m şeyler. Herşeyi eline alıp sallar çamaşır makinesi izler.tekerleklri döndürür dönen hareket eden herşeyi bakar özellikle dışarı çıktığımızda araba tekerleklerine bakıyor.sonra ayak bilekliği çevirir . takıntısi mesela herşeyi devirir bardak biberon sandalye şişe.goz teması az örneğin kucağa alıp havaya kaldırırken hiç gözümüze bakmaz isme tepki var. Taklit var sıralıyor koltuklara tutunuyor baş parmakları ve işaret parmağı sürekli birbirine sürter .yerde herşeyi sürter ileri geri kapıları ileri geri açıp kapatır.cee oynar babildama var baba eda gibi bilinçsiz . daha bazı şeyler var ama işte aklıma geldikçe yazarım bebeğim 9 buçuk aylık. Küçük olduğu için işte 3 ay sonra tarih verdi .