burcu1234 Ebrukntr benim dün 10.günümdü tekrar test verdim özellikle sordum olaki pozitif çıktı tekrar 14 gün mü olacak diye. Hayır kalan 4 günü tamamlarsın bulaşı zaten geçmiş oluyo dediler.
Ebrukntr burcu1234 aynen 14 dolunca hes uygulamasındanda risksiz duruma geçtim tekrar karantınaya almadılar