Gzmsrn merak etme o zaman o normalmiş olabilir de olmayabilir de ikisi de normal yani. Bende de olmuştu ama çok şükür bir sıkıntı yoktu bende evham yapmıştım hala kanıyor acaba tutmadı mı diye ama doktorum normal iyileşme kaynama aşamasında olabiliyor dedi. Bence iyileşir sen temiz ve kuru tut geçmiş olsun canım 🥰🌼🎈birde tuvalette fazla ıkınıp zorlama tabi