Merhabalar 38 gün önce normal doğum yaptım dört beş gündür idrar yaparken idrarım dikiş bölgeme değdiğinde yanma oluyordu ve bazen de kurularjen peçetede sızıntı şeklinde kan görüyordum , bu akşam biraz fazla kanama gördüm peçetede .. aşırı değil fakat ilk olanlara göre biraz daha fazlaydı .. acaba dikişlerim açıldı mı bilgisi olan var mı ? Ayna ile baktım pembelik var dikiş yerlerinde açık yara gibi , Ama dikişlerim ilk haftalarda düşmeye başlamıştı ben iyileştiğini düşünüyordum 38 gün geçmişken açılma olabilir mi ? Lütfen bilgisi olan yazsın