Mom4565 evim hiç güneş almaz altta üstte oturan yok bildigin gece kondu gibi soba yaksam yanar o derece 1 aydır kombi yanıyor bende babası da içlik giymeye basladık o yüzden sizlere soruyorum fazla mı diye ama ensesine bakarım terli olmaz hiç corba felan içcekse sadece yelegini çıkarırım sıcak içcek terlemesin diye