Yazın sen ne giyiyorsan aynısını, kışın sen ne giyiyorsan bir kat fazlasını giydirmeliymişiz doktorumuz öyle demişti. Ve bunu bir kaç doktordanda duydum. Gündüzleri bende senin gibi yapıyorum. İçine kilotlu çorap üzerine pijama. Ama gece yatarken tek pijama. Bazen çorapsız yatırıyorum rahat uyusun diye. En iyi sen bilirsin üşür mü üşümez mi