Aslmra80 Kizimicinhersey ben hamile olduğumu ilk kaşık ağrısından anladım çünkü normal adet sancı değildi birde sürekli burnuma biseyler kokuyordu
syaby Kizimicinhersey hiç kilo almadan ilk 3 ayda 5 cm genişledi. Doğumdan sonra kilomuda verdim ama onlar bana kaldı yapcak bişey yok 😂
HilalGokalp Kizimicinhersey benim hamileliğim planlı olduğu için çok erken fark etmiştim. sabah kasık ağrısıyla uyanmıştım eşimde bi test yapalım dedi. 3 haftalıkken öğrenmiştim hamile olduğumu