Kizimicinhersey mide bulantısı benim sanırım 9.-10. haftalarda başlamıştı, 3.ay bittiğinde de kesildi çok şükür. Benim ilk belirtim regl gecikmesiydi, zaten deniyorduk o yüzden 5-6 gün geçince direkt testte çıktı, diğer belirtiler zamanla gelmeye başladı ☺️