espiri Raziyekskn evet yapmıştı doktor parfümsüz kullan dedi kesinlikle parfüm olmayacak doğal içerikli sabun tozu kullan demişti öyle geçti çok şükür birde ütüsüz giydirince alerji olurdu
Raziyekskn AlinUmay bende resmini çekip doktorumuza attim oda ilk deterjan değişimi yapıp yapmadigimi sordu bizde degistirmistik olabilir dedi yarın götüreceğiz bakalim
Derinsart Kuzeybabyy bende umibabay pembe kapak kullamiorum doğdugından beri egzaöa cıktı kızımda ama neyden bilmiyorım omu yaptı acaba 6.5 aylık🙄alerji testi yaptılar mi size
Kuzeybabyy Derinsart yumuşatıcı oluyor dimi pembe kapak bize yaptı. Doğduğundan beri sıkıntı olmadıysa ek gıdaya geçtiyseniz bir şey alerji yapmış olabilir 🤔
Derinsart Kuzeybabyy ek gıdadan önce basladı 5. Ayında tam neden anlamadık bugün prof gittk cildiyeye eklem yerler ve boyun alt oldugundan terden dedi oralar hava almıo ve salya da etkiliyor sık sık kuru tutmam lazmmıs bir cesit egzama dedi
Sedakcby AlinUmay aynen Dalin zaten hiç kullanmadım uni baby kalmayınca eşimin de boşluğuna gelmiş öyle bi kullandık
Duyulurum Raziyekskn alerji de yapabilir hassasiyet de oluşturabilir. İyice durulandığından emin olmak lazım çamaşırların
AlinUmay Raziyekskn olsun olsun nice en azından ondan olduğunu öğrendin ne kullanacakmışsın peki 🙇🏻♀️
Raziyekskn AlinUmay yumuşatıcı kesinlikle yasak doğal çamaşır deterjanı kullanmaya özen gösterin dedi krem ve bı alerji damlası verdi
syaby Raziyekskn tabikide yapar o yüzden doğal sabunlar kullanın yumuşatıcı leke çıkarıcı vs koymayın bebek çamaşırlarına, duru granül var öneririm (kokusuz olanları) alın .
AlinUmay Raziyekskn aynı şekilde uyguluyorum bende. Yumuşatıcıya bütün doktorlar karşı. Demek ki bi bildikleri var ♥️🙏🏻
AlinUmay Raziyekskn kuzum bizde egzama yaptı advantan diye bi krem var onu sürünce düzeldi deterjanı değiştirdim çift durulama yaptım ama 4-5 günde bi tekrarlıyor egzaması
Raziyekskn AlinUmay hım anladım bende bugün bütün elbiselerini yıkadım çift durulama yaptım bakalım dikkat edicem artık