Baloglumm1 günde iki üç defa sağılmaya maalesef tabiki biter. Benim ikizlerim küvözdeyken 3 saat aralıklarla sağdım gece gündüz demeden 1 ay boyunca. Alarm kurdum geceleri bile emzirmeye kalkar gibi sağdım. Şuan 1 yasındalr hala çok şükür emiyorlar. Sık sık sağın dondurucuda biriktirin bişey içmeniz filan etki etmez su içmeniz bile yeterli, benim doktorum sağmadan sakın 4 saat gecirme diye çok uyardı.şimdiden geçmiş olsun bi an önce kavusursunuz inşallah