Baloglumm1 Kuru dutu kaynat suyunu iç cnm. Tek seferde icmene de gerek yok yok gun boyu ara ara içebilirsin. Ben 1 bardak kaynatirdim gun boyu iciyordum onu aradabir. Ozellikle sagim yaptiktan sonra. Baya etkisi oluyor. Tabi oncelik beyninizde bitiyor. Benim de bebegim 20 gun yogunbakimda kaldi. "Bebegimin bana ihtiyaci var, sutume ihtiyaci var, aglayarak kendimi yipratarak sütümü engelleyip ona bu haksizligi yapmicam"diyerek hep mptive ettim kendimi. Oyle düşünün bebeginizi dusunun sagim yaparken. Kavusacaginiz anı düşünün. Boylelikle oksitosin hormonu artip sütünüzü etkileyecektir. Kuru kayısı ve gunde en az 3 lt su da icmeniz gerek. Bide tabi ben 2 saatte bir sagim yapıyordum. Gece bile.