Rojroj24 eczanedeki 10 tl lik olanlardan kullanıyodum bir gün kızım 39-49 derece ateşlenince koltuk altına koymamla kıyameti kopardı bende acımıyor sonuçta diye zorladım ölçüm yapmak için çocukta travma yaratmışım 😔 sağlık ocağındaki doktorum temassız tavsiye etmedi evdeki ısıyı da ölçtüğğ için yanlış sonuç veriyomuş kulaktan ölçeni al daha güvenilir dedi. Bende öyle yaptım weewel marka kulaktan ölçeri aldım. Tavsiye ederim