Arkadaşlar siz hangi marka ve hangi çeşit ateş ölçer kullanıyorsunuz bana görümcem 10 tl lik olanlar varya ucu metal ondan verdi yurtdışından gelmiş sanırım ama pek içime sinmiyor doğrumu değilmi vs diyr temassız alim diyorum onlar iyi olurmu iyi bilirmi acaba?