Banu- size fikir sorulmuyor ama burada @tasyan zaten yaptıracak daha önce yaptiranlardan ne zaman yaptirdigiyla ilgili fikir alışverişi yapmaya çalışıyor. yani size acaba şimdi mi deldirsem yoksa kendisi mi deldirse diye bir soru sormuyor.
evet istediğiniz posta yorum yapabilirsiniz ama size yanlış geleni herkes yanlış olarak görmek zorunda değil ben çocuğuma mama veriyorum diye kötü anne miyim şimdi burdaki çoğu kadın bebeği sisiriyorsunuz diye yorumlar yapıyor bebek açlıktan ölsün mü sütü olmayan her anne kendisini de bebeği de öldürsun çünkü sizlere göre yanlış.
ya anlamsız ve saçma burdaki hanımları karşınızda görmüyorsunuz diye herşeye yorum yapmak muhalefet olmak zorunda değilsiniz. ben şunu da hiç anlamıyorum kadın eşim dövdü aldatıyor diyor hemen terk et ben olsam boşarım rezil ederim yazıyor ya kendi başına gelsin de hele bakalım bu yazdiklarini yapmak kolay mı
kadın dertlesmek istiyor ya üzgün kimsesi yok akıl veren yok sığın bir yere diye evi terk et herkese anlat rezil et kadın belki kocasını affedecek eee sonrası ne olacak kadının çevresi ailesi adamı kötü bilecek bunlar günlük yaşantımızda karşımıza çıkan şeyler ama burdaki çoğu hanim efendi kendisine fikir sorulmadığı halde herşeye fazlasıyla vâkıf herşeyi fazla biliyor herşeye yorum yapmak zorunda yorum yapmazsa çünkü forumdan silinecek
kalp kırmayın herşeye muhalefet olmak zorunda değilsiniz. sen deldirmezsin ben deldiririm bu kimseyi de ilgilendirmez bende kizima asla file corap giydirmem sen giydirirsin eee ben o zaman ayy siz nasıl o iğrenç çorabı çocuğunuza giydiriyorsunuz çok çirkin asla çocukara yakışmaz desem nasıl sinir olursunuz