tasyan 4,5 aylık kızım. Kulak memesi gittikçe sertlesecegi için ilerde canı acimasin şimdiden deldireyim diyorum. Temiz tuttuktan sonra mikrop kapma vs olmaz Elini de kulağına götürmez hem bu aylarda. Yaptiran var mı nerde yaptırdınız acaba?
Ebraryz tasyan kızım yok ama olsaydı deldirmezdim kendisi isteyene kadar sizin kararınız tabiki ama ben dogru bulmuyorum 🤷🏼♀️
Bubenimdunyam54 tasyan cok erken değil mi canim ya. Benim ki 30 aylık hala düşünmüyorum korkuyorum belki yapmam da akli ersin kendi ister diye. Ha yapsam da büyük. Sizin ki çok küçük kuzum acı aynı acıdır. Biraz büyüsün sonra derim…
MinnakAsel tasyan 18 aylık bende deldiricem hastalandığı için erteledik haftaya deldiricem nasip olursa
tasyan Bubenimdunyam54 Aklı ermeye başlayınca korkuyorlar ve kulak memesi de bebekliğe göre daha sert olduğundan daha çok acıyor. Yeğenim 3 yaşında küpe takmak istiyor ama korkuyor deldirmeye. Bizden de görüyor tabi anne teyze falan takınca o da takmak istiyor. Ablam da kıyamamıştı ama küçükken deldirmediklerine pişman oldular şimdi.
AlinAda 6 yaşına girecek büyük kızım deldirmedim kendisi ne zaman isterse artk küpe çokta gerekli birşey değil benceee küçük kızım 3 aylık onunda deldirmeyi düşünmüyorum kendi bedenleri kendileri karar versinler 😊
tasyan AlinAda Aklı ermeye başlayınca korkuyorlar ve kulak memesi de bebekliğe göre daha sert olduğundan daha çok acıyor. Yeğenim 3 yaşında küpe takmak istiyor annesinden ya da bizden gördüğü için ama korkuyor deldirmeye. Küçükken deldirmedikletine pişman oldular şimdi. Tercih meselesi.
-Livasmom- tasyan daha çok küçük bence… 9 aylık kızım ama hala deldirmedim… bu kış da gecsin yaza insallah 18-19 aylikken deldircem
Pearl33 tasyan arkadaşlarım kızlarını 5 aylıkken deldirdiker kulaklarını ben cesaret edememiştim şimdi bende deldirmeyi düşünüyorum ve sadece tabanca sesinden korkup ağlamışlar onun dışında bir sorun yaşamadılar benim kızım 8 aylık bu arada
Kumsal25 tasyan eczanede yok uyuşturma yapmadılar snrm yani bı ağladı sonra hemen ilgisini başka yere çektim şimdi kulaklarına asla elletrmz ama kendi eller bide ben küpeyi çok tuttum snrm bı tanesi oksitlendi onu çok zor çıkardık hafif kanadı belkide ondan ellettirmyor bişi olcak zannedyr ama buyuynce daha zor bence
kuzey-21 tasyan büyüyünce de acımaz ki abartıcak bi acısı yok. Bence deldirmeyin küçük daha asılabilir canı acır ne blyim kızım olsa yaptırmazdım. Ben ağlamasına dayanamıyorum küpe için hiç ağlatmazdım
tasyan kuzey-21 Acısının fazla olduğundan değil zaten sadece aklı erdikçe acımasa bile korkuyorlar deldirmeye çocuk neticede. Bizden görüp illaki takmak isteyecek o yüzden şimdiden yaptırmak daha mantıklı bana göre. Herkesin tercihi.
Mom4565 tasyan 4 buçuk aylık bende sizin gibi düşündüm kıkırdak olmadığı için acı hissetmiyormus delirdim bizim doktorumuz deliyor
Melek_annesi_06 tasyan Emla sür canım deldirmeden 1 saat önce hatta ben 10 dk önceden bi kere daha sürmüştüm kızım çok mutluydu hep gülüyordu☺️hiç sorun yaşamadık birde temizlemek için özel bi su vermişti ona dikkat etmiştim İnşaAllah senin minik içinde kolay olur 🌹