Wonies Benimki çok sosyal,girişken bir çocuk. Hatta fazla girişken😄 herkesle hemen iletişim kurmaya çalışır. Restorantta kendi siparişini verir,marketten ayrılırken çalışanlara kolay gelsin der. Bu noktada problem yok. Onun tek derdi asla sevgisinin,ilgisinin bölünmeye tahammülü olmaması.Fıtratı gereği kıskanç,paylaşmayı sevmeyen bir çocuk. Babası ile muhabbet etmemize bile müsade etmiyor🙈 kardeşini çok sevdiğinden hiç şüphem yok ama aşırı zarar veriyor. Oldukça hırçın ona karşı. İnanın kilitlendim artık🤷🏻♀️