Fitifiti Ben işe başladığım ilk bir kaç ayı tamamen hasta geçirmiştim, yani bu gibi durumlar olabilir elbette, şu an bir de virüsün bu kadar yayılmış olma durumunda ayrıca daha çok düşünmeniz gayet normal. Ama bence kreş bir çocuğun gelişimi için çok önemli bir yer. Özellikle kazanacağı beceriler ve davranış açısından. Hani demişsiniz ya neden bizden ayrılsın diye; aslında önemli olan nokta burası, evde bir kardeş ve bölünerek yetmeye çalışan anne baba. Haliyle büyük çocuk bu ilgi bölünmesinin farkında bu yüzden hırçınlık, kıskançlık gibi birçok davranış ortaya çıkıyor. Ama kreşe gittiği sürede kardeşini özleyebilecek, sürekli evde olmak, yada aynı rutinde devam etmekten sıyrılmış olacak, o ortamda arkadaş edinebilecek, enerjisini daha farklı şekilde atabilecek, sıkıntı oluşturan duygular törpülenecek ve böylelikle çocuğa katkısı olacak bu durumda çocuk mutlu aile daha mutlu olacak.☺️