benkullanici07 Sizce bebeklerin emmesi acisindan lansinoh biberonların ucumu daha iyi oluyor yoksa aventinmi. Oglum normalde damakli biberon ucuyla iciyor ve ona cazip geliyor lansinohun damakli ucu varmi ona gore alicamda
BirgulK benkullanici07 ben ikisinden de almıştım fakat aventin biberon ucu meme şekline çok yakın hiçbir sorun olmadan kullandım bebeğim 5.5 aylık lansinohtan emince hem zorlanıyor hem de hava oluyor doktoruma iki biberonu da götürdüm avent dedi
miniikprens benkullanici07 İkisinide denedim lansinoh u tam kavrayamadı. Avent kullanıyoruz çokta memnunuz🌸
benkullanici07 Mrvyyl avent uclu biberondan var wee marka bizde begenmedik damakli daha iyi oluyor ama lansinohun yok sanirim damakli ucu
benkullanici07 BirgulK zorlaniyor derken nasil zorlandi canim havayi biberon kapaginin kenarindanmi aliyor
benkullanici07 miniikprens aventin ucuna benzer uçlu kullandik tomme tippiee ve wee baby kullandik uclari aventinkine benziyordu uzunmu geliyor yada midesimi almiyor anlamiyorum onlari begenmedi oglum damaklidan iciyor normalde mamayi ama aventin yada lansinohun oyle damaklisi varki bilemedim
BirgulK benkullanici07 nereden alıyor anlayamadım çekerken daha çok efor sarf ediyor lansinohun başlığı düz üçgen gibi kıvrım vs yok onda içerken zorlanıyordu beybito
miniikprens benkullanici07 Wee yi oğlumda almadı oda midesi bulanıyor gibi yapıyordu. 2 aylıktı emmeyi bıraktığında aventle çok rahat ettik. Damaklısı var mı bilmiyorum ama
daisybebek benkullanici07 ben önce avent aldım hiç sorun olmadı, sonra istememye başladı lansinoh aldım onu da sevdi, sonra aventi tekrar verdim yine tuttu 🥳 ikisinide seviyor değiş değiş kullanıyorum. Avnet cam, lansinoh plastik
benkullanici07 daisybebek ikisinin ucuda bi o kadar degisik bende bi damakli bide standart uc kullaniyorum degis tokus olunca sanki reddediyor gibi geliyor bana
benkullanici07 BirgulK sanirim diline ve damagina destekleyemedigi icin zorlaniyor olabilir bnde o yuzden damakli ariyordum