Haminne Benimki efoxordu ben bu uyuşukluk hissidini bırakırken yaşadım çünkü kontrolsüz bıraktım. Doktor dozunu düşürmüştü. son seansa gitmedim. Kendi kafama göre biraktim azaltarak iyi hissediyordum artık son seansti nasılsa azaltrarak bırakıyor dedim. Kendi kendime bıraktım azaltarak düşük dozda bile mahvoldum. En güzeli kontrollü bırakmak yoksa iki katı depresyon anksiyete yaşadım😔araya doğum ve emzirme girdi iyice mahvoldum