Haminne Kızlar 15 aydır paxera kullanıyorum. 18 kilo aldım ve aşırı uyutuyor beni hatta kafamı vücudumu uyuşturuyor bazen hep yatmak istiyorum. Artık bırakmak istiyorum doktora gidicem fakat yoksunluk semptomlarını yaşamak istemiyorum. Sizler antidepresanı nasıl bıraktınız etkiler nasıldı?
Meyraninannesi1 @Haminne bende kullanmış ama onu doktorla konuşun çünkü duruma göre azaltabilir hepten kesmez
Haminne tekboynuzluat zaten birden asla bırakmam canım yıllar önce o hatayı yaptım berbattı 🙄 doktor kontrolünde bırakıcam ama yine de korku var🥴
durucinar Dr kontrolü dışında bırakmadım hatta sipralex içiyordum ilacı yarım olarak alarak bıraktım biranda kendi kafaniza göre sakın birakmayin
Haminne durucinar doktora gidip öyle azaltarak bırakıcam ama yine de yoksunluk problemi yaşar mıyım diye korkuyorum 🤦🏼♀️
Haminne minikbaykus doğum sonrası depresyon sebebiyle başladım canım, çok teşekkür ederim doktora gitmeden asla bırakamam zaten🤦🏼♀️😄
Gamzezzzz minikbaykus bu nasıl oluyır yani sigarayı bırakmak gibimi ıkı katı depresyon dediğiniz yada sinir mi artıyor
Haminne minmin-hanim kilo almak, vücutta ve kafada uyuşukluk hissi ilacın bana iyi gelmediğini mi gösteriyor acaba? Yani artık ilaç değiştirmek değil de komple bırakıp kurtulmak istiyorum 😔
Annekus Haminne birden kesme birden kesince kalp atışın birden yükseliyor tansiyonun fırlıyo beynin vücuduna elektrik yolluyor bunların hepsini yasadım bu ilaclar binevi uyuşturucu vücut alışıyor zamanı gelince senden onu istiyo o yüzden yavaş yavaş doktor gözetiminde bırak
Haminne Annekus birden bırakamam zaten canım doktora gidicem mutlaka ama yine de doktor kontrolünde bırakırken sıkıntı yaşar mıyım diye korkuyorum
Haminne dinle_beni_bi evet mutlaka doktora gidip bırakıcam kendim bırakırsam çok kötü yapar, bir defa bu sıkıntıyı yaşamıştım 😐
Evcilkaktus Haminne ben önce yarım sonra çeyrek içmeye başladım sonra da bıraktım çünkü hamileydim . Ama o yoksunluk belirtileri beni mahvetmisti birkaç ay onunla uğraştım sonra belirtiler kayboldu . Doğum yaptım 5,5 ay önce şimdi yine anksiyete tavan yaptı tekrar başlayacağım sanırım bilemiyorum. Doktorunuzla konuşun dozu azaltsin
dinle_beni_bi Evcilkaktus ben hamile olduğum şüphe edince hemen bıraktım. Siz devam mi ettiniz. Ben çok etkilenmiştim ama Dr a sormadan bıraktım. Gittiğimde Dr iyi ki bıraktın bebeğin sakat olabilirdi demişti
Balkupum2505 Haminne bende o ilaci kullaniyorum doktor her ay az az biraktiriyo 1 yil olacak o ilaca baslayali
Evcilkaktus dinle_beni_bi çok kullanmadım çeyrek kadar kullandım doktor takibinde yani 1 ay falan kullanmisimdir
dinle_beni_bi Evcilkaktus bana sakat kalabilirdi deyince iyi ki bıraktım demiştim. Ama dediğim gibi çok sıkıntılı olmuştu. Daha büyük bir bunalım. Allah akıl sağlığımızı korusun
Kagansmother Hamile oldugumu anlayınca bıraktım ben de 18 kilo almıştım hamilenolmasam da bırakacaktım bi anda bıraktım ama bi anda bırakmayın diyorlar ben de sıkıntı olmadi
Haminne Kagansmother kilo gerçekten artık çok canımı sıkıyor, doğumda bile daha az kiloluydum bir an önce doktora gidip doz azaltmak sonra da bırakmak istiyorum🥴
buzlulimonata Haminne doktor kontrolünde birakilmali. Ha diyince kesemezsiniz yavasca doz azaltilarak belli bir sürede keser bunu da doktor yapmali
Haminne buzlulimonata evet, mutlaka doktora gidicem randevu aldım ama henüz daha var tarihe merak ettim bende sorayım dedim 👀
BabyAsiia Haminne doktorla beraber. Birden bırakırsanız vücut ilaçla birlikte salgiladigi hormonları birden düşürür. Durup dururken ağlama atakları, agresiflik, sağlıklı düşünememe, depresyon beraberinde gelir.
Haminne BabyAsiia depresyon sebebiyle başladım zaten tekrar yaşamak istemiyorum Allah düşmanıma vermesin 🤦🏼♀️
Haminne Katya peki ablanız hiç bıraktı mı bu ilacı? Doz azaltarak bıraktığında bir sıkıntı yaşadı mı?
RainOverMe Ben yıllar once fazladan fazladan şeker nıyetıne yutmustum sonra ilaçsız kalınca bırakmak zorunda kaldım daha da almadım. Tabı fena yapıyor malesef
Haminne RainOverMe gerçekten aniden bırakmak çok sıkıntılı bu ilaçları, Allah herkesin yardımcısı olsun 😔