Keremisali ay bendeki de ayrı olay ilk günler sarılık ve çok emziremiyordum diye mama veriyorduk bide sağıp Veriyordum uyuyordum gece emzirmeye kalkıyordum peşine mama veriyordu, ben kaşık biberonla ver diyordum ben yattıkça normal biberon veriyordu. Şimdi de arada gece kalmaya geliyor eşim istiyor uyuyalım dinlenelim diye neyse gece uyandıkça kalkıyorum emziriyorum günde 1 kere mama da veriyorum hala ben gece inliyor uyuyalım diye yanında koltukta yatıyor sen tut kapıyı falan kapat ses duymayayım diye 2 kere mama vermiş gece bende uyanmadım tabi saatler sonra uyanınca şok oldum çok kızdım beni aramıştır bebeğim o kadar saat nasıl ağladım üzüldüm bidaha lafımdan dışarı çıkma diye söylendim çok sinirlenmiştim