Hayırlı akşamlar kızlar içimi dökmeden rahat edemedim ben mi abartıyorum diye.47 günlük bebeğim var kilo alımı az diye bir aylık kontrolümüzde mama başlattı doktor mama artı anne sütü gidiyoruz mamayı alırsa 90 ml içebilir günde dört kere dedi benim ki 120 ml kadar alıyor neyse kabız oldu çocuk zaten yaptığı zaman da sert yapıyor kakasını mama yaramıyor mu acaba diye mamasını degistirmeye gitmiştik eşimle peşimizden agladı diye mama yapıp vermiş kaynanam sormadan etmeden daha bir buçuk saat olmuştu ben yapıp vermiştim halbuki 120 ml o ne kadar yapıp verdi sonrasında bilmiyorum daha öncede yaptı böyle bi şey çocuğun bağırsaklarına bı şey olacak diye korkuyorum öncekini sindirmeden gak dese çocuk mama yaptırma peşinde ben mi büyütüp abartıyorum haksız mıyım endişelenmekte bilmiyorum 😔