balannesiii balmom iki saatte bir emzirdiğim için tek memeyle doyuyor canım genelde zaten 45 dk emer kalkmaz memeden tüm sütü boşalttıgı için doysun bi zahmet🙈😂
balmom Esrammmmm hiç bişey geçirmio malesef bnmki 1 ay oldu yeni geçti sol gogsum geçti sağ göğsümde hafif kaldı ağlaya ağlaya emziriyodum malesef sadce zamanla geçio
Esrammmmm balmom sütle gecicek gbı de degıl çok agrıyo ağlaya ağlaya emzırıyorum doktora gitsem acaba doktor krem mı verır kı sadece cnm
Yagizmomms balmom 5 ay 22 günlük. Her beslenmede tek meme veriyorum doyana kadar. Bidahaki beslenmede diğer memeyi. Bi sağ, bi sol yani. Çift meme emzirmedim hic doğdugundan beri.
Alyaduru Zeynepppppp boyut olarak çok fark var😂 bişey yapmıyorum valla zaten ek gıda almıyo emdiği kadar emiyo kilo da almıyo iki aydır uyku düzeni sıfır çok zor bi bebek malesef 😂
BMA balmom malesef birisi çökük 🤦🏻♀️sağıp biberonla veriyprumki kesilmesin diye sarılıkda oldu😔🙇🏻♀️
Minikprensannesi balmom hayır sen dakka tutuyorsun 15 dakka bir gogus 15 dakika bir gögüsünğ ver daha fazla verme çünkü emerken emdıgını efor olarak sarfederse tekrar acıkır 😌
Sinem1051 Kızlar ben her ağladığında veriyorum yarım saate bir ve sürekli emmek istemesi üzüyo beni 3.5 aylığız bi dışarıya çıksam sinmıyo hiç emdirecek yer arıyorum
EHY Sinem1051 sürekli emmek istiyorsa doymuyor olabilir. Mama takviyesi deneyin o zaman aynı şekilde devam edecek mi bir bakın
balmom Esrammmmm canm bnmkide öyleydi ağlaya ağlaya emziriyodum 1 ayı buldu geçmesi zamanla geçio sütünü sur kurusun sürekli havalandır