Eyllebr Asl90 kızım 11 aylık canım bebekken ellerı faln soğuk olurdu zaten inşallah üşümez girip atlattık yenı zaten hasta etmek istemiyorum 😭
Hulos Ensesinden anlayabilirsiniz üşüyormu veya terliyormu diye. Bizim doktor en fazla 18-19 derece olsun dedi yattığı yer (4,5 aylık kızım) Bende uyku tulumu giydiriyorum ve üstünü örtüyorum. Ensesinden kontrol ediyorum hep ne sıcak ne soğuk oluyor.
Mommqueen Eyllebr benim oğlumunda yanakları soğuk oluyor bazen ama ben üşüyüp üşümediğne bakamk için ensesi ve burnunu kontrol edıyorum soğuk değilse iyi diye düşünüyorum
Umay_ Eyllebr Kızımın yattığı oda şu an 18 derecede. 1.6 togluk uyku tulumunun içine atlet,kısa kol zıbın uzun kol zıbın ve alt pijama ile 2.5 tog a çıkarıyorum şimdilik. Evimiz kombiyi yakınca aşırı sıcak olduğu için mevsim geçişinde biraz daha beklemeye karar verdik. Gun içinde de usumuyoruz. Kızım da sıcağı hiç sevmez. Cok rahat uyuyor ve ensesi hep sıcak. Ama yüzü soğuk olur. Demem o ki benimki usumuyorsa sizinki hiç üşümez merak etmeyin😊
Eyllebr Umay_ ay gerçek mi ya 18 çok soğuk gibi ben sıcağı seven bırısıyım ondan sürekli kizim üşüyormu kafasındayım 😀
mavilimor Eyllebr 22 tam ideal. Olabilir soğuk olabilir karnı ve ensesi sıcak ise üşümüyordur. Benimde yatarken yüzüm burnum buz gibi olur. Hatta benim oğlum o kadar sıcağı sevmez ki yattığı oda en fazla 20,5 olur. 21 olsun uyanır 🤦🏻♀️