Tgul anladım canım olabilir belkide. Ama şöyle bi durum var. Doğumdan hemen sonra yoğun bakım sürecimiz oldu. Emzirmem yasaktı. Mamayla beslendi orada. Mamaya alıştığı için beni çok fazla emmek istemedi ama kesmedim hep ilk önce göğsümü verdim sonra mama takviyesi yaptım. Şu aya kadar kilo alma problemimiz vardı mama kullandığımız halde. Hep 1 kg nun altında alıyordu 500 gr hatta daha altı hatta hiç kilo almadığı bile oldu. Doktorumuz gazdan hiç bahsetmedi sürekli az kilo aldığını istedikçe mama vermemi söyledi kilo alımının düzelmesi için sık kontrole gidiyorduk. İlk kez bu ay 1 kg nun üstüne çıktı. Onu da sağlık ocağında öğrendim. Bi sorun olmadığı için doktora gitmedik. 4. Ay da gideceğiz. Kendisi ne diyecek bilmiyorum.