Merveekerem canım üzgünüm bebeğin gazlı. Bu anlattıkların sadece biraya çıkıyor. Benim bebegimde hic emmedi cok ağlıyordu. 2 aylıkken 7,300 grdı. Doktor görür görmez gazlı dedi ultrason yaptırdı fena gazlı çıktı bebeğim. Ben sağarak süt ve mama ile besliyordum düşün 2 aylık bebe 150 cc içtiği oluyordu. Meğerse yavrum gazı olduğu için emmek istiyordu çok beslendiği için hazımsızlık yapıp daha fazla gazı oluyordu. Yani kısır döngüye girmiştik. Azaltmaya çalıştıkca daha fazla ağlıyor mosmor oluyordu. Çözümü ise doktorumun dediklerini yaparak buldum. Gaz şurubu verdi 1 hafta günde 3 kez kullandım gazı gittikce rahatladı gi için mamayi 90 cc ye düşürdüm bide 2 ölçek koyuyordum. Tabiki 90 cc gözünü doyurmuyordu ama doyuyordu. Hemen gazını çıkarırsan mamadan sonra doydugunu anlıyor susmaya başlıyor. Doktorum dedi ki sana şu kadar mama ver demiycem sen ayda 1 kg haftada 250 gr alacak sekilde ayarla dozunu dedi. Öyle de yaptım gaz surubundan sonra 7,100 e düştü ilk başta ödemi vs gitti. İşte 3 aylık olcaz şimdi 7,600 gr. Ayda 2 kg alan oğlum bu ay 500 gr aldı. Cok da rahatladı 😊 sizinde bunları uygulamanızı tavsiye ederim. Bebiș gazdan kurtulunca sadece seni emecek mamaya ihtiyacnz kalmycak inşallah 👍🤗