Ozbek42 [silindi] sleepy extra kullanıyorum uzun süredir. 1 kere sızdırdı sadece oda yatmadan önce cok su içmişti 😁
Duygusuz [silindi] bizim de öyle malesef ben gündüz baby turco kullanıyorum gece molfix eger erken kalkıp degiştirir sem sızma olmuyor
[silindi] Duygusuz uyanır uyanmaz ilk işim bez değiştirmek olıyor ama zaten oğlum çişten dolayı uyanıyor yani ıslanmasa daha uyur diye düşünüyorum. Doğduğundan beri böyle ya bi türlü rahat rahat yatamadık. Baştan sona kıyafet değişmek işkence
miraneliz3402 Duygusuz Prima sleppy molfixs BİM önlem hepsini kullandım çok şükür evy 3 numaradan itibaren kullanıyorim oğlum 2 yaşında 6 numara toplasan 5 kere kacirmamistir tabi her çocukta etki farklı sanırım
Hilal03 [silindi] normalde kaç giyiyorsa bir beden buyugunu alin çok büyüklerini kullanmadığım için 7 kiloluk bebegime bn 5 giydiriyorum
miraneliz3402 [silindi] bütün markaları denedim oğluma en iyi evy baby geldi her markette bulunmuyor inşallah sizede iyi gelir
tasyan [silindi] Valla ben Prima premium care alıyordum en iyisi o diye kakalar sırttan falan taşıyordu hep, çiş de. Sleepy natural kullanıyorum şu an memnunum hiç sizdirmadi.
tasyan Asyaburcumm13 yani primanin hem bu kadar pahalı olup hem de sürekli sizdirmasi şaka gibi değil mi ya?
Gamzeren13 [silindi] molfix külot bez kullanıyorum 1 yıldır çok memnunum çok nadir sızdırma yaşadım ya çok geç değiştirdim yada oğlum çok su içip yattığı zaman olmuştur
duyguanne [silindi] molfix pure soft serisi çiş bebeğim tenine asla geçmiyor direkt emiyor pişik yapmıyor sızdırmıyor
[silindi] Bebek-annesi sleepy markasının külot bezini kullandım poposu tam kapanmadı kaka taşırdı. Çişi zaten anlatmıyorum. Emici bölgeyi az tutmuşlar çoğunluk file gibi ince kısımdan oluşuyor o yüzden kaka da çiş de taşıyor