kenankaan Bir de oğlanlarda sızdırma çok galiba. Bizimki de oğlan, pipisini aşağıya doğru koyun diyorlar sa bişey fark etmiyor ki, yatarken deli gibi yatıyor cocuk. Kızlarda sızdırma daha az galiba, erkeklerin ise sızdırmak kaderi🙁
Defeninannesiii [silindi] molfix pure soft kesinlikle denemelisiniz ben de çok bez denedim bunda memnun kaldım
Adaduygu [silindi] ben 4 ay prima kullandim aktifinide normalinide ama illa kakayi kaciriyodu cisi cok nadir hemdr asiri pahalanmaya baslamisti migrostan minies aldim ve ne kaka kaciriyo ne cis pisikte yapmadi aksam 10 gibi degistiririm sabah 8 de aliyorum hic ckacirma olmuyor deneyebilirsiniz
[silindi] Adaduygu bende prima kullanıyorum dün 11 de bağladım sabah 7 de sızdırdı uykusu da vardı ıslaklıktan üşüyüp uyanıyor zavallı oğlum. Doğduğundan beri sızdırıyor hangisini kullandıysam. Onu da deneyeyim bi
Adaduygu [silindi] diger tum bezleride denedim miniesi alana kadar ama ya sizdirdi ya pisik yapti hatta hala bi 30 tane falan var vardir diger bezlerden evde cesaret edip takamadim
Meski [silindi] Normali bizdede sıkıntı yaptı canım Sleepy nin gece kilotu hariç bic bir çeşidini almıyorum .yoksa denemediğim bez kalmadı hep çıktı şükür bunda hiç sorun yaşamadım.
[silindi] Meski külot bez daha iyi derler zaten . Bende ona bakıp külot bez denedim ama gece için olanı bilmiyordum aklımda bulunsun teşekkür ediyorum 🙏
[silindi] miraneliz3402 yok denemedim birçok marka var da işte korkum sızdırmayı halledip pişik sorunuyla karşılaşmak
Hilal03 [silindi] normalde kaç giyiyorsa bir beden buyugunu alin çok büyüklerini kullanmadığım için 7 kiloluk bebegime bn 5 giydiriyorum
miraneliz3402 [silindi] bütün markaları denedim oğluma en iyi evy baby geldi her markette bulunmuyor inşallah sizede iyi gelir