GizemCengiz merhaba baslik dikkatimi cekti. Kuzenimin kizi atipik otizmli. 1 yas dogum gununu hatirliyorum asiri sosyaldi. Boyle gider akrani yada buyuk bir cocuk oldugunda sirnasir, oynamak izler peslerine dolanirdi. 2 yasina dogru ismine donmemeye, donen seylere ilgi duymaya basladi. Biz yaninda konustugumuzda rahatsiz olur gibi kulaklarini kapatiyordu. Oyuncaklara pek ilgisi yoktu corap eslestirirdi mesela. Bu sekilde supheler uzerine gidilmesi gereken yerlere gittiler ve atipik otizm teshisi konuldu. Suan 8 yasinda normal okula basladi. Henuz konusmuyor ama alabilecegi tum ozel egitimleri aliyor, okulda derslerine golge ogretmen ile katiliyor. Henuz konusmuyor ama sesleri cikariyor atiyorum ogretmeni uzum kelimesini soyletmeye calisiyor, o uzzz diyor.