KucukAdamm 2yavru1anne Ufacık bı rahatsızlıkta bile çözümü yok denmez ya . Allah’a havale ediyorum o doktoru. 😟 Onun yüzünden bu haldeyim. Halbu ki onada sormustum boyunluk taksam diye . Hiç bir işe yaramaz sinirler sıkışmış demişti pislik 😤
2yavru1anne KucukAdamm peki şikayet etseniz eliniz de herhangi bir kanıt bilgi var mı sonuçta sizi yanlış yönlendirmis ve az buz bir durum da değil
Yesillimon 2yavru1anne Bak şu bakıcı konusuna çok katılıyorum 😁Bende çok isterdim oğlumun bakicisi olsun,evimi temizleyen yemek yapan yardimcilarm olsun ahh ahh 😂😂