Nefeshiramm kesinlikle öyle valla al daha geçen TV de izledik kadın bebeğine çay iciriyor mama alamadığı için o çocuk ne kadar sağlıklı olabilir ne kadar huzurlu olabilir yani. Valla bı evde bile çıkan kavgaların çoğunluğu maddiyatsizliktan çıkıyor para yok adam eve bakamiyor borçlular kapıya dayanıyor psikoloji bozuluyor kavgalar dövüşler artıyor cinnete cinayete kadar gidiyor.