Nassss Yaa her çocuk farklı bunu biz bile öğrendik ebeler hala yok böyle yok şöyle bizi strese sokuyor belki benim çocuğum o kadar alıyor yapısı öyle ..pat diye insanın yüzüne de denilmez ki bir de söyledim 2 haftadır doğru düzgün emmiyir dedim Red yaşıyoruz dedim ..canları sagolsun yeter ki kilo ne ki çok iyi birsey değil..gene çok şükür almis alıyor Rabbım e emanetler canları sagolsun..iki çocuğumu emziremedigim için tam bilmiyorum emme konusunda kilo alımını o yüzden biraya sokak istedim aslında çok teşekkür ederim ay da 1_1.5 arası alsa yeterli yani