Tosbikella Peki siz niye yazmadınız bebeğinizin kilosunu? Bana bu tip postlar gerçekten çok anlamsız geliyor biz sizinle aynı kilodamıyız ki bebeklerimiz aynı kiloda olucak. Evet merak ediyorsunuz belli ama bakın kendinizde diyorsunuz her bebek farklıdır diye. Ki zaten internete yazınca ortalama kilo çıkıyor kaç olması gerek en az en çok diye. Kusura bakmayın her gün 10 post açılıyor bu tip çok saçma. ☺️