Minikprensmmm benim oğlum prematüre doğmuştu 1800dü kilosu şimdi 3 aylık olcaz kilosu 6ya yaklaştı. İlk 40 gün falan aptamil kullandık ama baya baya gaz yaptı.golden goat keçi sütlü mamayı denedik. Çok sevdi hiç gaz da yapmadı ama kabız yaptı. Şimdi hipp combiotik kullanıyoruz memnunum. Kabız yapmıyor, gazı da var yine ama aptamil kadar yapmadı. Size önerim golden goatu bi deneyin, her bebekte kabız yapmaz kullanıp kabız olmayan da çok. Eğer severse ondan devam edin çok iyi bir mama bence. Yok sevmezse de hipp combiotic en iyisi