Minikprensmmm Kızlar sma kullandım bebelac gold bitmek üzere ama Bebeğim 1 haftada 90 gram almış sadece tahlilleri yapıldı bişey çıkmadı çok şükür bana önerebileceğiniz mama var mı
Erkencikus Minikprensmmm kesinlikle aptamil canim.Benim bebegim prematüre dogdu başta hipp kullandımkoliik bir bebegim var . Gaz problemine iyi geliyordu ayrıca ayda bu kilo aldığı için sorun etmedim sonra kilo alımı durdu.doktormunhz hep ben minnak bebeklere aptamile öneriyorum diyordu aptamil aldık 4 tam başa geçerken750 gram aldık şükür. Kilo bizim icin onemli bes bucuk aylik bebegim hala 6 kilo. bence sende aptamil kullanabilirsin.bizim suan gaz problemimizde azaldığı için rahat kullaniyoruz
[silindi] Minikprensmmm doğduğundan beri anne sütü ve hipp combiotic ile devam ediyoruz hippten başka ne mama kullandıysam ya kabız yaptı yada kolik sancısı
Mirac_21032019 Minikprensmmm evolvia kullaniyodum felaket kabiz olduk aptamile gectik normal su an .gaz da yapmadi bizde kilomuzda gayet iyi 2 ayligiz 6 kiloyuz
Incitanesi6835 Minikprensmmm ben pranutra kullaniyorum memnunum yalniz.artik yeni aptamiller birlesdi.hepsi. bir ambalaj.oldu eczaneden alın bence diğerleri eski.dediler
Nurcanarya Minikprensmmm evolvia kullanıyorum ama kilo yok ek gıda veriyorum onuda az yiyor mmayı az içiyor çok iştahsız.
Annisss Minikprensmmm Aptamil kullaniyiruz anne sütü de aliyo kabız yapmadı gibi her gün kaka yaptığı da oluyor 2 3 günde birde çok kilo aldırıp sisirmedi de anne sütü mama her ay hemen hemen 1 kilo aldık memnunum
Nurcanarya Aptamil bnm kızımda kilo yapmadı ama bazı bebeklere iyi geliyormuş dene istersen denemek ten bşy olmaz.inş içer bnm kızım herşeyi reddediyor doktor bşyi yok diyor.
Incitanesi6835 Nurcanarya canimsimilac in boyle kefir kutusu gibi kutuda hazir mamalari var teyzemin kizi emzirmiyodu cocugun kilosu aDi doktor oni onermis vanilyali kakaolu sade cesitleride var onlara bak istersen simdi kilosu. Iyi
Mirac_21032019 Nurcanarya bebelac nutrikonforda sindirim.mamasi kabizlik yasamamasi icin veriyolar genelde onuda kullandik bizde aksine kabiz yapti
Nurcanarya Mirac_21032019 canım bnm kızım ağzından atıyo mamayı ama ek gıdayı zorla ağzına koyuyurum çizgi filmle falan yediriyorum.
tubabalcihasan Minikprensmmm aptalım de glukoz oranı yüksek ben hipp ve golden golter evolviyo kullanıyorum ikisi de iyi kilo aldırıyor bmm oğlum meme red emmiyor 1 ayda 1300 aldı şükür
Minikprensmmm tubabalcihasan benim oğlum da emmiyor beni canım sağıp veriyorum ama yetersiz kalıyor valla yazan olmayınca aptamil aldırdım eşime bağışıklık sistemi destekleyici olsuğu için bir de onu deneyim