Merve0742 bnim ortanca oğlumda bu yaz Bi kaşıntı sürekli kaşınıyo parmak araları hemen hemen her yeri cildiyeye gittik uyuz dedi krem hazırlattık Bi karışım eczaneye fayda etmedi o zamn bnde hamileydim bna da geçti çok zorlandım bütün evde kullandığımız bütün çamaşırları yüksek derecede yıkadım psikolojim bozulmuştu resmen sonra iki krem daha aldık farklı Bi birini Bi birini sürdük krem sür banyo et çok yordu bıraktım bir iki kere sürdük bıraktım doğumdan sonra baya arttı bnde döküntü şeklinde sonra geçti kendiliğinden çok şükür