Merhabalar ben daha önce bakım merkezi de çalıştım bize gelen bir hasta vardı kimsesiz di sokakta getirmişti devlet yetkilileri neyse bize gelen hastaları önce ön muayenesi yapılır eli ayağı falan sonra hasta yıkanır herşeyi meğer bu hasta uyuz Muş. Bütün diğer hastalara bulaştı eee. Tabi uyuz hastalığı hemen fark edilmiyor sonra kurumda yoğun bir temizlik ve hijyen programı uyguladık geçti. Neler yaptık ? Öncelikle tüm herşeyi 90 derecede yıkadık deterjan la değil sabun la granül sabun hastaları yıkayınca banyo sularına kaya tuzu ve sirke koyduk eski elbiseleri çöp poşetine koyup ağzını sıkıca bağlayıp güneşte 3 gün boyunca beklettik bu şekilde. Bitirmiştik uyuz illetini bişey di özellikle sıcaklarda çok kaşınır di herkesle bulaştı .