Oflu_u Mehmetselim bebeğim 50 günlük erkek bizimde çok yazımız vardı karını taş gibiydi gazdan Allah razı olsun bir tanıdığım kimyonlu rezene çayı ver her gün bir çay kaşığı dedi denedim ve o kadar çok pırt yapıyor ki kendi gazını kendi çıkartıyor gerçekten deneyin ..
Oflu_u Mehmetselim eczaneden humananın kimyonlu rezene al canım hazır su kaynat ılıt biberona 100 cc su koy bir tatlı kaşığı rezene koy ılık olacak şekilde bir çay kaşığı ver 😍
Ciglipaf Mehmetselim tohum kimyon aldık aktardan bir çay kaşığının yarısını yarım çay bardağına atıyorum soğuduktan sonra birer çay kaşığı içiriyorum sabah akşam
[silindi] Mehmetselim 5 bitti daha yeni rahatladik gibi..insvgeri gelmez bir hafta on gündür daha rahat bebişim
Gizem_ar 2 bucuk aylıkken bitti gaz damlalarını kestim hemen kız bebek hiç bitmeyecek gibi geliyodu ama cok şükür damlalar da cok fayda etti bide metsil ve maflor kulandım
Oykusmummy Mehmetselim çok gazlıydı kızım hatta göbek fıtığı oldu okunmaktan. Göbeği fırtladı. Sab simplex nurse harveys damla ve şurup hepsini kullandım. 3,5 aylıkken azaldı ve şuan 4 aylık nerdeyse bitti diyebilirim. Göbeği de düzeldi çok şükür😊
Oflu_u Gizemisss benim oğlum 2 aylık doğduğundan ber humananın kimyonlu rezene çayını veriyorum.Kaynatıyorum ılıtıyorum suyu 100 cc ye 1.5 tatlı kaşığı koyuyorum akşm 8 gibi veriyorum.evet mayıştırıyor ve aşrı bağırsaklrını çalıştırıyor