Mehmetselim Bebeginiz cinsiyetini ve ne zaman gaz sorunu bittiğini yazar mısınız hiç bitmicek sanki ya çok üzülüyorum artık hu duruma 3 ay 10 günlük erkek bebek
Ciglipaf Mehmetselim 2 ay 5 günlüğüz bittiğini düşünüyorum ara sıra takılsa da kendi çıkarmaya başladı. Kimyon çayı veriyorum ben onun faydasını gördüm
NurY Mehmetselim benim oğluma hiç bir damla fayda etmiyordu üç ay her gün her gün gazdan sancilaniyordu ağlıyordu , gaz masallarını öğrendim her gün düzenli yaptım çok rahatlatıyordu dördüncü aya girdik bir sabah kendiliğinden bitti
Delibirhatunn Mehmetselim İnşallah 🙏 Ben nurse harveys damla ve şurup kullanmıştım. Çok faydasını gördük.
AryaArda Ciglipaf benim ikizlerim 50 günlük kızım ıkınmaktan göbek fıtığı oldu erkek olan da uyurken bile ıkınıyor cok gazları var kafayı yiyecegim bir an önce bitmesini diliyorum cok üzülüyorum elimden bişi gelmiyor
AryaArda Arel75 göbeğinde dışa doğru şişkinlik vardı ben ilk nette araştırdım göbek fıtığı diyordu sonra doktora götürdüm evet göbek fıtığı dedi cok net belli oluyor dışarı doğru şişiyor bastırınca bağırsağındaki içeri giriyor ama şükür ağrı sızı yapmazmış 1 yaşına kadar kendiliğinden geçermiş
GozdemHilal 9 aylık hala çekiyorum ilk zamanlardaki gibi değil ama gece kivrandiriyo kuzumu ek gıdaya gecince başladı tekrar yoksa azalmıştı epey 4. ayda . Herşeye kimyon koyuyorum ama yok yok hiç faydasi olmuyor😔
Bebek-annesi Mehmetselim biogaiga kullanın gaz damlası ile 9 aylık hala biogaiga kullanıyoruz. Bacaklarını kendi sallayınca gaz da yavaş yavaş geçiyor bol masaj yapın