Dnacar83 aslında hep emzirdim yerine yatırıp salladım memede arada cok yorgunsa uyuypr ama bu saat bası uyanma nereden çıktı bilmiyorum ilk zamanlarda uyandırıp emzirmedim ama heralde terkedilen korkusu anne kokusu yada diş dönemi oldugundan böyke saat bası kalkıp kendini güvende hissetmek istiyor sabah olunca sakinleşiyorum ona hak veriyorum ama gece uyuyamayınca deliriyorum gerçekten tek bakmak bunun en büyük sebebi kimse alıp beni dinlendiremediği için bende bebeğimde yoruluyoruz mücadeleden