[silindi]
[silindi] mesele inatlaşmak değil ama bebeğin beslenmek kadar deliksiz bir uykuya da ihtiyacı var,bakın benim bebeğim de aynı şekilde 6.ayımızdan beri yarım saat bile aralıksız uyumuyor devamlı koynumda ve emerek uyumak istiyor bir sağa bir sola dönüyor devamlı,kendimi geçtim kaliteli bir uyku alamadığı için çok üzülüyorum,anne açısından olumsuz yanı da günlerce sıfır gece uykusu,gündüz devamlı koşturma olunca enerji kalmıyor malesef o yüzden bir çok olumsuz etkisi var,yoksa bebeği koklaya koklaya uyumak mis allah eksikliklerini vermesin tek rahatsızlıkları bu olsun sevgiler