Duyguakgn 2 bucuk ay oldu dogum yapalı.Doğumdan sonra lohusa kanaması ilk 1 hafta kırmızı sonra 40 dolana kadar kahverengiydi.40 bitiminde sanki reel olmuş gibi kırmızı ve yoğun geldi anlamdım. 25 gün sonra regl oldum sanırım ama kahverengi lekeleme gibi
Ruzgarbebekkk Selmagyk bende 3 ay oldu olmadım diye korkuyodum ama çevremde çok varmış geç olan yengem mesela 1 sene sonra olmuş
Gamzedogaacar Benimde tam tersi 3 ay oldu doğum yapalı kanamam bi türlü kesilmedi. İlaç kullandım antibiyotikte kullandım 2 kutu yok kesilmiyo biraktım kendi haline