minikASLANIM Benim görümcemin oğlu 2,5 yaşında hiç tepki vermeyen konuşmayan bi çocuktu hatta otizimden şüphelenildi çok ama kan değerlerine bakıldı çok düşükmüş, toprak falan yiyordu zaten. Kan takviyesi yapıldı uzunca bi süre ilaç kullandı. Şim 4 yaşında yavaş yavaş başladı konuşmaya. Tepkiye falan