Kbraesmags lütfen buradaki bişey olmaz başka doktora git vs yorumları dikkate alıp kendinizi rahatlatmayın , aksine endişe yapın lütfen . Doktorun size garezi yok başka doktora gidip bişey yok demesi daha sonra telafi edemeyeceğiniz sonuçları doğurur ve çok pişman olursunuz . Anne bir sıkıntı hissederse tanı %80 doğru diyor uzmanlar . Raporsa rapor hemen eğitim aldırın , zaten bişey yoksa da eğitimin ne zararı olur aksine algısı kat be kat açılır