Bozzzzy bende eşimde doğulıyuz biz 8 kardeşiz onlar 7. İkimizde kardeşlerimizden darbeler yedik maalesef. Öyle raddelere geldikki anlatamam. Olmaz olsun dedirtecek cinsten. Neyse bu varan 1. Hamilelerin aşırı zordu, tek başımaydım neredeyse eşim kendi işini yeni kurmuştu hep geç gelirdi bu 2, doğum oldu 10 gün annem kaldı ben mi ona baktım omu bana belli değildi… ve hep tektim hala öyleyim bu 3. Kızım 15 aylık ve aşırı hareketli bensiz durmaz etmez oralara hiç girmiyorum. Ve evet eşimle şayet çook büyük bi değişiklik olmazsa tek çocukta kalmak istiyoruz, çevremde çook arkadaşım var, gayette paylaşımcı empati değerleri gelişkin insanlar , herşey ailede bitiyor tek olsun napalım mecbur muyuz kardeş yapmaya ayyyy delirtmeyin beni diye bağırasım geldi Çok yazdım pardon 😂😂😂