Bozzzzy
Bu çok yoruma açık bir konu. Bana göre herkesin anne baba olma zorunluluğu olmadığı gibi, her insanın evlenmesi gerekmediği gibi, her insanın da kardeşi olmak zorunda değil.
Ben 32 yaşındayım. Bir çocuğum var ve başka çocuk istemiyoruz. Maddi manevi gücüm yok. Şuan oğluma yetelim, geleceğini hazirlayabilelim. Egitimi, ilgisi sevgisi tam olsun Başka birşey istemiyorum.