Yazannesi1 anadili gibi olmasini istiyorsak 2 olmadan baslamalari lazim. Ben çalışıyorum ama calismasam da sirf bu yüzden verirdim. Ebe çok hakli. Cocuklara akraba da olmayinca sosyallesecekleri bir ortam gerekiyor. Sadece anne babayi görmeleri yeterli değil. 4 icin cok beklemis, dil bariyeri her konuda sıkıntı,parkta oyun oynarken bile :/