BihterZiyagil evet zaten ilk ay tattirmakla geçiyor,yemekten ziyade ön hazırlık gibi. Alerjik durum var mi takip edersiniz zaten. Benim tereddutte kalma nedenim,oglumda kabizlik olmasiydi. O yuzden 5,5-6 ay civari başlamıştım. Doktora kalsa 4. ayda baslardim. Anneye kalmış biraz da,biz de cocugumuzu biliyoruz :)