h2hamide Linamommmm al bendende o kadar canim biktim resmen bebisimin burnunun tikanikligindan yapmadigim kalmiyo gece surekli tedirginim ya nefes alamassa diye cok kotu bi durum gercekten
Deletedmom636262 Prensannesiyimm uyuduğu yere nemli bi bez kalabilirsiniz bende öyle yapıyorum kapıya asıyorum