HelensMom bronşları küçük olduğu için bi de doğalgazdan dolayı dedi. Ben üstelik buhar makinesi soğan karanfil aklına ne geliyorsa kullanıyorum. Bugün serum damlatırken burnunun kanadığını gördüm sanırım kenarı çizmiş üzülüyorum çok fazla. Sürekli hırıltı var ne yapacağımı şaşırdım. 3 defa temizlesem de fayda etmedi ama pislik çıkıyor sürekli